17:de december

nu har jag varit iväg & tränat . Efetr träningen stack jag direkt & solade vilket var undebart . Nu när det är så himla kallt så behöver man lite värme ... Brrr , blåser som bara den & då blir det svinkallt . Inte lätt

Men nu har jag käkat mat & tänkte strax hoppa in i duschen. Det ska bli riktigt härligt med en lång varm dusch faktiskt . Sen blir det inte mycket mer idag faktiskt . Ska passa på att lägga mig i tid & få sova ut riktigt . Och det kommer jag göra , för jag ska inte upp förens nio iaf :) Vid elva åker bussen med mig&alicia till karlstad . Yeeeha , då ska vi kolla om vi hittar ngt till nyår . Får verkligen hoppas på det ! så är det fixat sen . Jag gillar att vara ute i god tid :)

Nej , nu blire dushen HADE

/ issy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback