Bröderna lejonhjärta

Nu har jag varit nere på affären & inhandlat det jag behöver tills ikväll . har även fått i mig lite mat . Nu tänkte jag faktiskt lägga mig på golvet & träna magen lite . Behövs efter all mat igår kan jag säga . Måste säga att det ska bli riktigt härligt att få gå ut ikväll , har varit inne ett tag nu & jag börjar tröttna , skarpt !

Just nu sitter jag & kollar på "bröderna lejonhjärta" . Inte konstigt att jag tyckte den filmen var läskig när jag va liten . Dom dödar ju massor här & katla (draken) är inte heller att leka med . Kom på förut att jag va lite småkär i Jonathan(den äldste brodern) . Kom även på att jag hade boken också , & på en del sidor var det bilder. Då var det en bild när jonathan & hans häst ramlat i vattnet. Jonathan hänger i en gren , naken . & vem har inte vart där & målat hand snopp rosa om inte lilla issa ? hhaha . himla kul . jag kan väl kanske ha varit 5 eller mindre ;D

LEJONHJÄRTA I MITT HJÄRTA ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback