en helt vanlig dag

 Dagen började med att jag drog ner & solade . Behöver den sol man kan få tag nu & solariumet är det som är närmast solen ;D Sen bar det av till affären för att köpa mat , jag bestämde mig för att göra en mer avancerad maträtt idag "köttfärspannkaka" . kanske inte många som vet vad det är , så kan lika gärna berätta .. Det är som en tjockpannkaka med köttfärs . Det ser ut som en rulltårta ungefär , fast en matig rulltårta ;D Den är himla god . Efter maten blev det duschen , för att sen fixa mig inför eftermiddagen som ska tillbringas i salongen .

Mer än så blir det väl inte för mig idag , rätt tråkig dag ändå . Inte mycket som hänt kan jag säga

ha en bra& trevlig dag , PEACE OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback