END

Ibland är det faktiskt bra att fylla år . Jag har alltid tyckt att det är förbannat tråkigt att behöva stå i centrum hela tiden & måste spela glad även fast man inte gillar sakerna . men de senaste åren har det absolut inte varit så . Speciellt inte den här fördelsedagen . I vår släkt är mormor & dom på mammas sida lite slappa & då fixar mamma presenter som dom ger mig . Vilket är bara positivt , för mami vet exakt vad jag vill ha & hur min stil är . Så det blir alltid så jävla rätt när hon fixar åt dom . MYCKET BRA ! 

Sen nu i år önskade jag mig saker till lägenheten & så , och det är himla bra när man vill ha det fint med ändå inte har tusentals kronor att handla för ! Speciellt inte nu i juletider ! 

Sen en till sak som är jävla bra är att jag delade in släkten i tre olika kalas , då blir det inte så mycket varje gång , + att min lägenhet inte är den största utav lägenheter ;D

TOPPENDAG HAR JAG HAFT IDAG !!! 

fått allt & lite till utav vad jag önskade mig .

Fick bland annat en resa till Stcokholm för att sova på hotell & mysa till det . Fast i januari , när alla reor börjar ;D det säger jag inte nej till direkt ;D Sen fick jag en väska från Friis Company , en svart med tvinnat läder på sidorna , så jävla läcker . Va lite större , men ändå en väska man kan gå på stan med ! Farmor är allt bra hon .

Tack släkt & vänner som grattat mig idag , och mer blir det ;D till helgen bär det av på äventyr med min Emma !

Nu ska jag snart gå & sova för att vakna upp till en ny arbetsdag ...


haha , när vi skulle fika fick vi för oss att fjanta till det lite , här är resultatet :







Visst är vi vackra ? :D

GODNATT ; / PUSS ISSY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback