Feel-nice-evening

Jahapp , då sitter jag i soffan då. Var iväg & tränade för inte så längesen , så jag hoppade in i duschen  , kletade i hårinpackning & drog en påse över huvudet. Sedan smällde jag på en ansiktsmask också ... men det stoppar inte där .. Nu ska jag snart sätta mig & måla mina naglar också . fattades bara att raka ben ( & andra ställen det behövs på) men det orkar jag inte nu , det får ske vid nästa dusch :P

Vet dock inte vilken färg mina naglar ska !? nu har jag rosa , så det blir det inte igen . Kanske ska lacka på lila eller mörkmörkmörklila ;D JA ! MÖRKT BLIR DET .
tänk vilka problem tjejer har , bara som att välja nagellack , inget killar skulle fundera över direkt / förutom dom som lackar naglarna då ;)

NEJ , nu ska jag börja !

 XOXO - ISSY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback