I´m gonna miss ya !

 
Emma , jag kommer sakna dig sjukt mycket min pluttis !

Tur som är hinner jag och hon ha lite myskväll på onsdag , sen ska vi åka till Karlstad på torsdag för att handla sista julklapparna . Får ta vara på sista timmarna jag har med henne innan hon drar till Branäs för att jobba !

LOVE YOU BABE <3















 Nu sitter jag & spanar på Scrubs , har redan sett avsnittet , så kan säga att stänga av tv:n & släcka lampan lockar .
Imorgon tänkte jag att jag ska orka upp i tid ,
då står sola , träna , laga mat , jobba på schemat .
Kan dock bli ändrade planer , men det tror jag icke ;D

Nej , nu ska jag snart släcka och krypa ännu längre ner under täcket än vad jag är nu !

Sov gott godisar


Kommentarer
Postat av: Anonym

aaw... kommer snakna dig med vännen, grymt mycket! men du får komma upp och hälsa på :D det måste du =) LOVE YOU!

2009-12-08 @ 18:08:13
Postat av: Anonym

klart jag ska komma & hälsa på dig :)

Och lära mig åka snowboard ;D

2009-12-08 @ 20:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback