jag lever !

gårkvällen var minst sagt händelserik . Började med förfest hos Linda (marres syster) , blev kortspel & singstar. Efter det blev det tai in til självaste centrum i Arvika . kom dit runt kvart i tio-tio . vi åkte dit så tidigt för att juldagen är ju årets största utgångs-kväll . Så vi visste att det skulle bli proppfullt & det kan jag säga att det blev. & jag kan bara säga såhär 4 timmar av dans blir slitsamt haha . men mycket kul var det , roligt att komma ut & träffa folk igen. Haha , fick mig även en så kallad Stalker efter mig , som ville dansa . Men det ville inte jag , men han gav sig inte i första taget ... sjuka killar haha .. Men fler & fler började störa sig på att han följde efter mig så dom hjälpte mig att få bort honom . HEEELT sinnesjukt .

När vi väl kom ut bestämde vi oss för att vi ville hem & sova i Grums , så fick bli att försöka få tag på skjuts & det gick helt utmärkt . Joel kom & räddade oss :) Fick dock vänta några timmar på grund av vädret . När vi väl kommer hem till grums & skille köra hem Vicky , fastnade vi med bilen. Så efter kanske en timme av gasande & knuffande tog vi oss därifrån & jag fick krypa ner i min hääärliga säng . Klockan var då sju på morgonen . Det kändes härligt hhah !

Idag vaknade jag runt ett , hade då sovit sex timmar men bestämde mig för att inte somna om & sova bort hela dagen. Gick till affären & köpte myspys, så nu sitter jag i soffan med en Cola & kollar på Shrek.

Idag ska det bli riktigt härligt med hemmakväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback