Lucia


Dagen har varit otroligt lugnt , det gillar jag . Lucia idag , herregud va vintern närmar sig med storm . Det är rätt sjukt vad tiden går fort egentligen . Idag tog jag farväl av min sötisEmma också :( men jag ska upp till henne i Barnäs & hälsa på henne , det är en sak som är säker !

satt nyss & skrev ett sms när jag plötsligt hörde musik uatnför . Reser mig & kollar ut & vad r det inte på gatan om självaste Lucia-tåget med hästar & hela faderittan.
Sjuuukt mycket hästar kom det förbi , gatan var full med folk som kollade på . Inte konstigt att jag tyckte det var så högljutt & stökigt här haha .

Nu ska jag snart kila ner till affären & köpa något .... Vet inte vad , men bara något . Eller ?! Sjukt sugen på cola idag , vet inte varför . men bara det där suget som inte vill försvinna .

Nu blir det mysa ner sig under filten ett tag , ladda för den kalla promenaden till affären:)

XOXO ISSY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback