Lugnt ikväll , love it

Helllllo . Händelsefull dag ändå , har gått sjukt fort. Jag & syrran stack till Ikea efter att jag klippt som sagt  . Sen hittade jag även min nyårsoutfit, Myyyycket bra . Skönt att ha den fixad ! Efter det bar det av hemmåt . Vi stack ut & gick på en gång , en timme i kylan . Sen lagade vi mat & spanade tv . Så ungefär har dagen sett ut & jag är nöjd med den. Snart blir det mys . Härligt att inte supa skallen av sig som alla andra gör . LÄTT att jag sparar lite av mina krafter till juldagen , då ska jag ge allt , ALL IN ! Har bestämt att den ska bli roligaste kvällen på länge . Sen får man se hur långt det går . Vet att vi iaf har sovrum i arvika , härligt att det är klart !

Menmen , nu ska jag kila :) Ha det braigt , Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback