Min dolda talang?

So you think you can dance , detta program är på min TV just nu & tycker det är grymt bra . Blir bara bättre när de börjar tävla .

jag vill också kunna vara bra på något  , ha en dold talang som är rolig & som man kan utnyttja . Vill himla gärna kunna sjunga. jättefint , men det går inte riktigt haha . när jag sjunger plågas nog dom i min närhet .

men en sak som ni kanske inte visste om mig är att jag älskar att måla & jag måste få skryta och säga att jag faktiskt är bra på det . För något år sedan , om jag inte hade något att göra , eller om jag var ledsen- då målade jag, alltid . Jag utryckte mig genom att måla , fick ut känslorna . Kanske låter lite knepigt men alla har väl någon sorts terapi . Det var min . har tyvär inte tid längre att sitta & måla så som jag gjorde förr . Får kanske ta mig tiden till det .

nu ska jag fortsätta kolla , xoxo issy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback