pissmåndag

idag är inte min dag , verkligen inte , plus att det är måndag . FUCK OFF säger jag bara . Dagen började med att jag skulle gå till salongen , jag halkade runt & det var allmänt jobbigt att gå i snö som bara glider undan under fötterna. det brukar ta cirka en kvart för mig att gå till salongen , idag tog det en halvtimme. När jag kom fram va jag helt varm för jag hade klätt mig för mycket antar jag , därför va jag lite extra förbannad. Sen krånglade det med en kund (första gången i hela mitt liv) , men löste sig till slut . Efter det kom sista kunden & då var klockan halv fem & jag hade fortfarande inte käkat något på hela dagen . Kan säga att det kändes & huvudet snurrade. Juuuust , när jag vaknade idag va jag förkyld som en dåre .  Kan knappt andas nu & är helt tät i huvet känns det som .

Så ni förstår va ? ni förstår varför det här inte är min dag . Vill bara hoppa in i en snödriva & komma fram igen när det smälter , haha . Men så blir det inte . Dagen är INTE över , jag ska nämligen sitta & vänta på att brorsan ska flirta klart med sin tjej som han har i Vålberg . När han hör av sig ska jag dit & hämta honom , YEEEEHOW !

Nej , nu ska jag sova i ngn timme tills han hör av sig . cha cha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback