regniga dag , OH HO !

Back to the rain . Får väl vara glad att det va snö & lite kyla på min födelsedag iaf , tack gud . Men nu vill jag ha mer !

Nu ska jag snart sätta fart & börja fixa mig lite inför dagen . Först bär det av till Konsum för att jobba ynka två timmar, men så fick det bli ... sen blir det vidare till salongen för att jobba där tills runt fyra .
Då tar jag mitt pick & pack & drar till Karlstad , där ska jag köpa upp mina pesentpengar jag fick igår ;)
Ska handla en del på IKEA tänkte jag.

Efter det ska jag hem lite snabbt , lämna bilen & då bär det av in till karlstad igen, fast vid nio . Då blir det bio , ska försöka mig på Twilight & se om det är något att ha . Så himla mycket snack om den nu . Men tyckte att första va himla bra faktiskt !

Ha en bra dag , får se om jag kikar in ngt mer !

XOXO Issy

Kommentarer
Postat av: luckeboi

Gå in på min blogg och rösta på vem du tycker ska vinna VECKANS HEADER! Ha det bra =)

2009-12-04 @ 10:31:44
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: amanda

coola bilder, har du tagit dem?

2009-12-04 @ 10:33:33
URL: http://dotteralberta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback