Tiger

sitter förtillfället i sängen i en obekväm ställning som jag snart ska ändra på. Nylackade naglar , så kan inte röra ngt heller. så får vara försiktig att inte reda lacket när jag skriver :)

tiger woods - dokumentären rullar på tv . Lägger ett getöga lite då & då men ärligt talat intresserar det mig inte alls , för fem öre . Alla brudar han haft , alla rykten . Varför ska hela världen lägga sig i vad han gör . Det enda viktiga tycker jag är att hans brutta Anna (heterhonså) vet om det . Sen får hon bestämma vad hon vill göra åt det . Enligt mig ska hon flytta hem till Sverige igen & dumpa honom , han är skit . Plus att hon får hälften om dom skiljer sig , så ingen skada skedd ;) Nej men , svårt det där . Om man älskar ngn & han/hon är otrogen . Vad ska man göra ?

visserligen har jag inte varit med om detta (vad jag vet om), vill aldrig heller. NU är det sängen som gäller Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback