Timbaland




bilderna verkar inte vilja laddas upp än , PROBLEEEEEM .
Sitter såhär i pausen av IDOL & lyssnar på Timbalands nya album "shock value II" . & han har jädra bra beat i alla låtar alltså. Musiken blir så härlig att lyssna på !

Två låter som jag varmt rekommenderar är "we belong to the music" med Miley cyrus & sedan "If we ever meet again" med Katy perry . Sjukt sköna låtar .. Hade laddat upp låtarna på sidan om jag kunde , men det verkar inte gå så bra för min blogg att ladda upp saker idag .

Nu är det cirka en kvart kvar tills det börjar igen , hoppas verkligen Erik tar hem det här . Han är en stjärna !
Tänkte springa in och göra mig klar för natten , redo att sova :) ska upp klockan 0800 för att ta mig en liten fruost innan jag sticker till jobbet , där tillbringar jag min dag , till klockan 1700 . Ser faktiskt fram emot det lite , hade inte gjort ngt nödvändigt imorgon ändå om jag inte hade jobbat . PLUS att jag får lite extra kosing i plånkan nästa månad . pengar säger ingen nej till .

SOV GOTT , XOXO ISSYYYY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback