Tisdag-tråkig



Nu ska jag snart iväg till salongen . Jobbar till åtta ikväll. Efter det har jag ingen aning vad jag ska göra . Antagligen städa lägenheten , för det behövs nu inna jul & så . Men sen blir det tidigt i säng , för onsdag ska jag upp & klippa ännu mer ;D

Så idag är det en tråkig vanlig dag som jag inte ens hade behövt att uppdatera er om ! Men nu sitter jag ändå & gör det , hah . Hade mardröm inatt , eller vad va det ? En blandning av mardröm & bra dröm. Ah hur det kan vara .

Det är illa för det jag ser fram emot mest av den här veckan är fredag , det är inte julafton lixom. på fredag blir det galet , heeelt crazy.





Nu ska jag åka iväg , ha en bra dag . Jobba inte för hårt ! HEJDA , Isssssssis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback