trångt i stan

Urgammal bild på mig & alicia . Kul att hitta gamla kort !

Nu är jag iaf hemma från karlstad & jag fick tag på alla julklappar . Så nu är allt klart , det är väl rätt tur också eftersom jag inte har mycket mer tid på mig :) Kan säga att jag aldrig har varit så seg med att inte hitta julklappar. Har alltid varit ute i god tid & jag kan säga att så ska det bli nästa år. så himla skönt att ha allt fixat veckorna före & man behöver lixom inte oroa sig alls .

Ah men jag fick mig även ett par högtalare till datorn också. Så himla snygga & det är jättebra ljud. Anledningen till att jag vet det är för att min lillebror har samma :)

Så nu ska jag åka hem till min lägenhet snart (sitter hos mamma) & duscha & städa lite i lägenheten. Sen ska jag fixa naglarna & sådana småsaker :) Ner till affären ska jag också för att köpa godsaker inför uppesittarkvällen.

OOOHJA !

Mer update kommer sen ;D Ha en bra eftermiddag/kväll , XoXO Issssssy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback