trött tröttare issa

ujujuj , en trött issa som skriver . Efter jag & alicia va iväg & tränade , stack jag direkt & hämtade upp bror . Då bar det av till K-bol för att köra dit Alex . Jag stannade även kvar över mat & lite soffhäng efter . Drog hem runt elva-halv tolv & var tvungen att köra sakta som bara den . Kurvorna som var isiga var inte att chansa att jag skulle klara med för hög fart . Plus att det är sjö brevid hela vägen hem , vill inte gärna hamna i den en kall vinternatt , 13 minus för att vara exakt . Så jag valde att bromsa in lite & ta det lugnt & lyssna på hög musik istället . Metallica va det sista som spelades , myyycket bra ! När jag väl kom in till grums körde jag hem lillsyrran som vart & busat någonstans . Sen svängde jag på bilen & begav mig hemmåt .

Nu sitter jag här , i halvmörker , ska borsta tänderna & krypa ner under täcket .
Är ruggigt trött faktiskt & kommer säkerligen somna direkt .
Den här helgen blir lugn för alla som undrar . Lugn fredag , likaså imorgon . Ska dock vara chaufför imorgon natt . YEEEEHOW ;D

Mer update imorgon , sov gott sweethearts <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback