VÄX !

snälla hår , väääääääääx !

Idag åkte jag till farmor för att klippa topparna plus för att jämna till håret så jag ska kunna spara ut det . Blev inte bra för fem öre kan jag säga . Är det någon frisör som känner sig manad att kippa upp mitt hår lite ? LETS GO i så fall ;D För farmor vågar inte klippa upp så mycket , så hon tog uttersta pyttersta toppen. Sen så skulle jag klippa sidorna , som blev rätt korta & ojämna . Inte för att klaga nu , men va himla ojämnt . Så fick ta tag i saxen själv när jag kom hem & rätta till . Kan säga att jag klippte för mycket , så den sidan som va för lång blev helt plötsligt för kort hahaha . Så fick klippa den andra sidan också .

Allt blev skit & jag har en jävla kärringfrilla nu , som är jämnlång . BLÄÄÄ . Ska ha uppsatt hår tills det växt ut .
Så nu ber jag till gud att håret ska växa två centimeter iställer för en i månaden , AMEN

nu ska jag lägga mig ,
ha en skön kväll


Xoxo  , issy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback