vinterland

idag vaknade jag upp , jag hade egentligen ingen tid att gå upp till , skulle ha min första kund vid ett . Så jag visste att jag kunde dryga ut tiden lite hur jag ville .
Jag drog upp persiennerna , tände ljus-staken & ställde mig & kollade ut en stund . Så underbart när allt är täckt med snö & det fortsätter att komma ner & bli ännu mer .
Jag satte på tv:n & la mig i sängen & mös ett tag . Somnade om till nio (A) men sen har jag bara tagit det cool-lugnt hela morgonen . & inte förens nu har jag duschat . Så nu blir det att föna hår & fixa mig inför dagen . En dag i salongen ..

Uppdaterar när jag kommer hem igen :)

Ha en himla fin dag folks.

XOXO ISSY

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du typ lägga upp en prislista på vad det kostar i din salong? :)

2009-12-15 @ 12:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback