Yr i skallen

BAAAAAH , jag är otroligt seg i huvudet. Ingen huvudvärk men ändå seg . Mår inte riktigt hundra. Imorse ringde mami & väckte mig , hon skulle in till stan & undra om jag ville med . Så jag tog bilen & hämtade upp henne & alicia. Blev att stosa runt där i ngn timme sen bar det av hemmåt igen .

Nu känner jag att jag måste verkligen in i duschen 6 bara slappna av , få ur mig alla tankar & kanske sova en liten stund efter det . Det brukar kännas bättre när man fått sig en varm dusch . Great , då kanske det yra släpper i huvudet.

ikväll har jag ingen aning om vad som ska hända & ske . kanske bara åka & köpa mat & slappa .

JUST JA , har köpt tabletter som gör så att håret växer fortare & det blir bättre kvalite. Hoppas det funkar nu ! För er som inte visste så växer inte håret lite fort på vintern som på sommaren . Eftersom blodcirkulationen stannar upp lite för att det är oftast kallt på vintern . på sommaren är man varm & det är varmt ute , då ökar blodcirkulationen . Så nu tänkte jag att cirkulationen ska bli bättre än vad den någonsin varit ;D

nu blir det varm dusch , Puss & kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback