ÄRR ?


Det finns ganska mycket man inte vet om sig själv .. Soooom ;

När jag var fyra år , fick jag en böld innanör min undre läpp. Den blev så stor att den va ivägen när jag skulle äta . Så mamma & pappa bestämde att de skulle ta bort den . Pappa fick åka med mig in till sjukhuset för att "operera"/skära bort den. Mami ville inte hänge med för hon tyckte det va så läskigt när dom skulle söva ner mig. De tog bort den & jag fick något stygn .

Efter jag fick reda på det här idag så gick jag & kollade i spegeln . Och vad hittar jag där ? JO - ett ärr . Haha Helt galet . Jag har haft det där hela livet men har aldrig märkt det. Rätt sjukt ... Har inget minne av denna äckliga böld & vill inte ha heller . Men bara själva grejen. Jag trodde att detta ärr var något som jag bitit upp . jag brukar nämligen sitta & bita på insidan av min läpp / kind . Dålig ovana som jag har . Men då fick jag svar på det . ETT ÄRR ! (tog ingen bild för ärret är såpass litet så det är nog ingen som kommer tycka det är värt att se)

Så fråga mamma eller pappa om det är något som dom borde berätta för er
, som är livsavgörande som för mig , haha !

Nu ska jag hämta sista tvätten Sen blir det sängen .
Godnatt mina vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback