Festfestfest


Verkligen ledsen att det inte blev mer update igår ! Men direkt jag kom hem från stan , stack jag till salongen & jobbade . Sen var det raka vägen hem för att lägga på lite mer makeup , byta lite kläder & sen dra till Adde.
 Där började vi dricka & umgås . Sen bar det av till Robert där vi stannade resten av kvällen.
 Gick dock hem runt ett (?) pga TJÖT ! Alla tjatade , alla skrek , mitt huvud bankade , INTE BRA .
 Så bestämde mig för att dra hem & ta en lång dusch . Det blev det , somnade i duschen (A)


(från igår)



Ny dag & nya uppdrag !  Har legat & dragit mig för att bli av med den sista huvudvärken .
 Har inte ens behövt ta tablett , helt otroligt.
Nu bär det snart av till salongen , ska färga Elin
Sen hoppas jag på att mami fixar någon god mat som jag kan få avnjuta!
Idag blir det lugnt , väldigt lugnt mina vänner .
Jag har inte riktigt orken i kroppen för att göra något överdrivet kroppsligt :P
Jag ska försöka ladda om inför imorgon , för då blir det kalas igen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback