fuck you


Måste ta mig tid till det här inlägget även fast jag inte orkar .
Jag kan säga att människor som ljuger gång på gång ,
människor som aldrig tror att sanningen ska komma fram .
Dom människorna kan fan mig dra åt skogen !
Jag hatar alla som försöker dölja sina lögner & döljer lögnerna med fler lögner .
Jag blir så trött .
kan inte bara dessa oärliga människor säga som det är istället !
Hellre att jag vet sanningen & att den gör jävligt ont .
Än att sitta & inte veta ett skit , för att sedan få reda på sanningen & allt blir ännu sämre.

Kan säga så här & jag tror ni fattar ; JAG HATAR OÄRLIGA MÄNNISKOR

Om en person varit oärlig mot mig eller snackat skit om mig ,
är inte jag den personen som bara sitter & tar det .
Jag visar att jag tycker att det är dåligt gjort .

Allt från mig , fuck offff lögnare !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaaah!! man blir som man umgås !

2010-04-29 @ 13:06:02
Postat av: issy

what ?

2010-04-29 @ 18:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback