Helgen va grym !

Helgen har varit underbar .

Fredag - chill hemma i Klässbol
Lördag - sola , käka god mat på taket & sen utgång
Söndag - helt underbar dag , sola hemma hos marre -> käkade utomhus i solen (premiär)

Lördag va bästa dagen & jag hade grymt kul . Det ska vi göra om har vi bestämt jag & Marre !

Dagen började med avbokning på en kund ( hon var sjuk )
Så jag satte mig i solen hemma hos mami & somnade in
Nu någon timme senare , lite rödare på kinderna ... sitter jag & väntar ivrigt på mat.
Jag ska väl sätta mig ute i solen ett tag till tills maten är klar .
Efter det blir det klippa !

ikväll ska jag även hinna med att gå ut & gå tänkte jag , kanske med mami .

Ha en underbar dag , gå ut & njut av solen mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback