jfkasdjnds?


Har varit sjuk hela helgen , men har krökat på som vanligt ändå . Hur kan det komma sig tänker ni då ...? Jo , jag tänkte att sjukan ska inte stoppa mig den här gången . jag ska övervinna den på mitt sätt ;D 

Under helgen har jag inte haft suget på att skriva heller , vilket jag inte har nu heller egentligen . Men är så snäll , så jag slänger ut ett inlägg . Inte snyggt , inte genomtänkt , inte finputsat . Så ni får ta det här med en nypa salt !

just nu sitter jag & väntar på att mami ska komma. Då bär det av till salongen , där jag stannar tills nio-halv tio ikväll  :O Sen hem & sova . Så ser min tisdag ut i stora drag . Inte kul , inte spännande på något jävla vis ! Får hoppas min onsdag har mer roliga saker att bjuda på .

Nu drar jag , TJOPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback