Min lediga dag


Idag har jag varit ledig . vilken fantastisk dag va !?

dagen började med att jag tog tag i städningen .
Så nu har jag ;
Diskat
dammat
skurat
& håller på att tvätta !
Hela lägenheten + balkongen är klinisk , det är underbart .
Det sista timen har jag suttit ute på balkongen & njutit av solen (även målat naglarna)
Klockan är nu halv sex & jag har faktiskt fått streck efter linnet , vid den här tiden .
Det är otroligt :P
Nu ska jag snart slänga in en ny tvätt sen ska jag ut & gå i värmen .
Det gäller att ta vara på solen när den väl vågar visa sig .

Kvällen blir lugn skön kväll i soffan som jag klätt om . Så nu är den vit ,
 får se hur långe det dröjer innan jag spiller i den haha .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback