Monday

Gårdagen spenderades med Markus, Andreas, Jimmy & Fredrik .
Först blev det mat på Grillhuset
Sen vidare hem till Fredrik , där jag stannade tills sju .
Då fick jag nog & gick hem ;)

Lördagen blev inte riktigt som jag (vi) tänkt oss .
Vissa personer blev allt för fulla ,
så dom var tvugna att bli hemkörda & då blev klockan på tok för mycket för krogen
Så vi stannade hemma i Grums & åkte till Malmgren på fest
Men vi kände att det inte riktigt var en fest för oss ,
så vid två stack vi hem till mig tog en varsin treo & hade "chill-efterfest"
Mysig musik & snack långt inpå natten/morgonen



Idag är det soligt som bara den ,
dock på tok för kallt för att sitta & njuta ute enligt mig
Ska iväg & klippa sen .
Men innan dess hade jag tänkt ta tag i tvätt ! BLÄ

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback