Sjuk / festa ?


Hostar , snorar - jag har inte tid att vara sjuk !

Det var knappt två veckor sedan jag var så förkyld så jag knappt kunde andas .
 Nu är samma förkylning på mig igen + att jag hostar som en tok !
Idag , påskafton , ska jag ignorera min sjuka . Jag ska köra på som vanligt & glida ;D
Runt två-halvtre ska familjen dra in till stan för att keka krubb på restaurang.
Ska bli riktigt mysigt faktiskt att inte göra som alla andra .
Dvs åka till någon släkting & käka äcklig påskmat .

Efter det blir det raka vägen hem för att fixa & trixa det sista innan förfesten drar igång .
FEST BLIR DET . Vi får väl se hur det går med snoret , om det försvinner eller om det blir mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback