Skön klädstil ?


Fuck , skrev nyss ett rätt långt inlägg , men det raderades på något vänster :/
TYPISKT .

Aya , idag har jag varit i stan & gjort lite ärenden .
Träffade även Vicki & fick snacka av mig lite .
Skönt att träffa henne igen .
Innan jag träffade henne idag gick jag i lite affärer .
Då kom det fram en tjej till mig som gjorde en mode-tidning i skolan som skolprojekt.
Hon tyckte jag hade skön stil & ville ta kort & intervjua mig lite .
Det tackar jag ju inte dirket nej till :P
Himla kul att någon tycker om min stil , haha !

Nu har jag precis bytt om till träningskläder & sitter & taggar inför träning med Alicia .
Men först ska jag plocka lite här hemma .

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback