Ta tillvara på livet


Tänk hur fort ett liv kan försvinna .
Snackade häromdagen med min granne som skulle operera sig .
Jag skulle "passa" hennes dörr så att ingen bröt sig in :)
Hon är utvecklingsstörd & är 52 år gammal .

Nu när jag kom hem från jobbet kommer hennes andra granne till mig
& berättar att hon dött .
Hon fick lugninflammation för någon dag sedan & dog pga det :/
Jag är helt chockad & kan inte förstå att hon är borta .
Hon var min lilla tant som jag kunde gå in & låna saker av när jag behövde det .
Hon var den där lilla tanten som kollade över till min balkong så fort jag va där ute , haha .
Det är sjukt hur snabbt ett liv kan vara över .

Ta vara på livet mina vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback