Två gammelmormor ?


Började prata om gammelmormor förut .
Då kom jag på att man måste ju kunna ha två stycken utav varje .
Alltså ; två gammelmormor , två gammelfarfar osv.
Eftersom tex. mammas mormor blir ju min gammelmormor .
Men hennes farmor blir ju min gammelfarmor.
& samma blir det på pappas sida

Konstigt det där .
 Men rätt smart av mig att komma på det från tomma intet !





Gick upp tidigt imorse för att klippa & färga kunder .
Sen hade jag en stor lucka , så jag stack ut & gick en timma , käkade &
har suttit i solen i cirka timman.
Otroligt skönt & nu sitter jag & inväntar min nästa kund som kommer vid fem.
Så ska sätta mig ute i solen ett tag till för att få tiden att gå .
Idag kommer jag komma hem runt 8 & då är det soffan som gäller .
Ladda upp krafterna för imorgon har jag bestämt mig för att ha en städardag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback