Vad är det för fel på mig ?


Jag är död ! Har färgat hela förmiddagen .
 Inget har gått som jag velat idag . Började med att jag fick färg på min favvo-tröja .
 Men det gick bort efter jag tvättat den som tur va .
Sen blev det fel färg i håret på min kund (sara) Men det fiade jag sen ändå & resutatet blev bra :)
 Direkt efter jag kört hem sara stack jag iväg till sjukhuset för att kolla upp vad det är för fel på mig.
Men proverna visade att jag inte hade något allvarligt virus som jag behövde medicin för .
 Så det enda jag skulle göra var ;
 Dricka vatten , halsduk , inte träna , inte jobba för mycket.
Men jag känner att jag kommer jobba lika mycket . Kan inte avboka mer nu !
 Så får hoppas jag snart blir bättre :)

Nu har jag precis käkat ite & sitter för tillfället i lägenheten.
Jag har fortfarande mamis bil & tänkte hinna med att åka ner till affären för att köpa hem lite gott :)
Sen ska jag köra helkväll i soffan & försöka bli friiiiiisk.

Grannen började köra sitt jävla dunk nu , så nu drar jag till affären & ber till Gud att hon slutat när jag kommer tillbaka . Annars blir det nytt Musik-krig . Då kan jag även passa på att städa undan lite här hemma också . För det gör man ju faktiskt som allra bäst med hög musik , eller vad säger ni :P  ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback