Valborg !


Andra dagen med plåster ,
eller räknas det här som första ?
Njaeeej , jag använder slut på mina tre plåster jag fick .
Sen kan världen få se min snygga piercing !
Tar bild & visar då .

Nu har jag blivit färgad av Emma ,
mitt hår är så ljust att det inte ser ut som jag har hår i " vikarna ".
Emma färgade jag koppar-röd med ljusa slingor i .
Blir kanonfint !
Nu sitter jag i väntar på korv ;D
Vi ska käka lite lättare mat nu ,
för sen ska jag & mina syskon åka upp till papi för att käka gott & mysa lite .
Efter det blir det till Grums & börja festa lite smått .
Ska ta det jävla lugnt idag med tanke på min piercing .
Vill inte få ngn smäll på kinden idag direkt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback