en vecka kvar :O


Fredag är här & jag har slutat jobbet för en timma sedan .
Dagen har flutit (?) på bra  , har haft positiva tankar i skallen hela dagen :)
Kanske är därför !
Har jobbat på Konsum idag ...
Har handlat hem godsaker ,
så idag blir det chill-kväll

Får se om jag blir ensam eller får sällskap
OM jag blir ensam ska jag skämma bort mig själv lite ,
inpackning , ansiktsmask , måla naglarna , läsa skvaller !
GUD VA UNDERBART
Det här blir min tredje "torra" helg & jag är riktigt stolt över mig själv .,.
Till skillnad från pojkarna , det är deras hundrade "blöta" helg i rad nu tror jag
Inte en enda helg som dom varit nykte under sommaren va ?
ALkis-varning för dom .

Nu är det bara en vecka kvar tills jag drar till Spanien , & vet ni vad ! ?
Jag längtar som fan ! GAAAH

Aya , ha en mysig fredagskväll folks !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback