GRÅ



Skorna ovan , dom är snart mina !
hade tråkigt igårkväll & beställde ett par till converse ,
det kan man inte ha för mycket av ?

Söndag & jag håller på att städar undan i min lilla lägenhet.
visste ni att ettor blir snabbare smutsiga än större lägenheter ?
Nääää, men min blir det i alla fall .
Så fort man lägger av sig lite kläder på soffan ser det jättesmutsigt ut ;D
Så nu är alla kläder borta ,
ska bara bädda , dammsuga så äre klart sen .
Disken orkar jag verkligen inte ta idag ,
fullt med glas !


Dagen kommer spenderas med pojkarna ,
ska bli riktigt härligt att få träffa dom igen efter en vecka utan dom :)
Ska bara slappa hela jävla dagen ,
sova lite också kanske ...
för det har jag inte fått gjort under helgen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback