Morgondagens planer


Morgondagen kommer bli tight men effektiv :)

9-13 ; Jobb på Konsum
13.30 ; träning
16.15-18.30 ; jobb i salongen
21.15 ; bio

det ser inte ut som mycket för er ,
det är för att jag kortat ner det oerhört .
när jag inte är upptagen med ovanstående saker ska jag sy in bikiniöverdel,
jag ska städa sista i lägenheten , jag ska packa & fixa det sista inför fredag.
Så min dag kommer nog gå oerhört snabbt & det är ju helt perfekt .
Annars brukar det vara så att dagen innan man drar utomlands eller någonstans som man längtat efter ,
så blir det gärna så att man bara sitter & väntar på att timmarna ska gå ,
man kan inte sova & är lite nervös (jag iaf)

Men imorgon kommer jag nog inte ens hinna tänka efter
Nu ska jag borsta gaddarna & hoppa i sängen .
JAG ÄR REDO FÖR TORSDAG :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback