Mysdagar


Gårdagen efter stan va mycket lugn ,
var för mig själv & tänkte igenom en hel del .

Jag älskar att vara ensam ibland & det är jävla nyttigt för alla er som aldrig är ensamna.
Man behöver lite egentid att tänka

Idag har jag jobbat ,
bara till ett .
Sen har jag faktiskt sovit stor del av dagen ,
varit grymt trött !
Nu ska jag väl snart hoppa in i duschen & sen blir det iväg till Freddy tror jag för att se ngn film.

Inget mer intressant ifrån mig idag skulle jag tro .
Inte mycket som händer under veckorna när man jobbar hela tiden

Helgerna brukar vara planerade redan nu ,
men den här helgen ser inte ljus ut .
Fredag , då jobbar jag till sent,sent på kvällen.
& sen jobbar jag söndag , från 12 -21
Så lördag , upp till bevis !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback