Tankar


Varför !?  Det är min stora fråga just nu .
 Varför ska man behöva känna sorg , svek , hat & allt det där bajsiga !
Jag hatar att ibland må skit , för typ ingenting .
Jag vet inte vad det är , antagligen någon liten sak som utlöser allt .
just nu har jag kommit in i en period som jag bara vill vara ensam ,
jag har fan mig varit ensam i cirka tre veckor nu ,
utan att få ut vad det är jag mår dåligt över ...

jag har haft en helt underbar sommar ,
& det är väl nu på hösten man börjar få den där lilla ångesten , eller ?
Jag har ta mig fan ingen aning jag

Jag vet precis hur jag ska ta mig ur denna svacka ,
jag ska träna & umgås bort den .
Jag ska tillbringa min tid med dom som förtjänar den .
Jag ska träna & få den där kroppen jag hade förra året , innan sommaren ,
innan allt intag av kalorier ... dom har flödat in under sommaren , haha 
Bättre sjävlförtoende , bättre humör ?
Jag älskar att träna & nu sitter jag här ,
en lördag & längtar tills det är måndag så jag kan komma iväg till gymmet & träna skiten ur mig!
Svettas & bränna fett .
Patetiskt av mig kanske , men det skiter jag totalt i .
ör jag mår bra av det , riktigt bra .
MÅNDAG KOM !

Så medans ni andra (som antagligen kommer läsa det här imorgon, söndag) är ute & super skallarna av er .
Medans ni gör det , då ska jag göra 500 situps .
ser det ut som jag har något annat för mig en lördag som denna - SVAR ; NEJ !
Därför ska jag göra mina jävla 500 situps & sen ska jag lägga mig & vara riktigt stolt över mig själv .
Jag har klarat ännu en helg utan frestelsen ( dra ut på krogen & dricka )

Nu ska jag sticka & börja på min magträning , Ikväll kommer jag sova som en gud !

Förlåt att ni fått lida er igenom det här inlägget,
men jag behövde få skriva av mig !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback