Jag har fuckat upp igen ...

... jag har ingen kontroll



Petter & September som gör "baksmälla" , ur programmet så mycket bättre
&
även den här låten har blivit en ny favorit , likaså Mikrofonkåt
Galet va September är bra alltså , även Petter 



Imorse färgade vi mitt hår igen som sagt, 
blev bättre 
Sen stack vi & tränade , jag körde i en & en halv timme , Marie i En timma 
Körde armar , rygg , mage 
Så imorgon kommer jag säkerligen vara död i armarna

Nu sitter jag här i min rosa morgonrock som matchar extremt bra till mitt röda hår & lyssnar musik 
Tänkte snart ta på mig lite kläder & kila ner & sola för hela slanten ;) 

Lägger upp bild på håret sen om allt går som jag vill , HÖRS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback