Piercingar här & där



där har ni den !
Min piercing som så många har velat sett på bild den senaste tiden 
Är galet nöjd med den & kommer inte ta bort den än på mycket länge 
många tror jag klistrat fast en pärla , 
men ey .. om jag är osminkad , varför skulle jag bara klistra fast en pärla då ?
haha , visst kan va en rolig grej om man ska ut eller så 
Men inget för mig , 
jag kör på the real deal ;)


jag mår konstigt 
kan tänka mig att det är efter solningen 
var nya rör & kände att mina kinder blev lite rödare än dom brukar 
så nu sitter jag här hemma m huvudvärk & är otroligt het (varm)
Ska nog över till mina BFFs senare , 
meeen först Paradise hotel

Kommentarer
Postat av: felicia

Fint det blev, det passade dig! :-)

2010-12-16 @ 21:22:29
URL: http://feliciakristinasofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback