S j u k t

gick ner för att sola ,
växlade in pengar & ställde mig i ett hörn & väntade (alla solarium var upptagna)
I ett utav solariumen lät det som att det var en utvecklingsstörd man/kvinna med sin assistent .
Gjorde konstiga läten &
det lät som assistenten snackade med mannen/kvinnan
Dröjde ett bra tag innan dörren öppnades .
Så jag tänkte att den utvecklingsstörda kanske hade svårt för att klä på sig ...
Och ut kommer en kvinna i 50-årsåldern ... 
tror ni jag blev snopen eller ? haha 
DAGENS SJUKASTE

Efter jag solat skulle jag gå upp , 
hade börjat snöa mer 
& jag kan säga att när jag kom hem var jag snögubbe 
Jag hatar när det snöar , 
men gillar dock när det ligger där på backen :)
Vilket håll man än gick åt kom snön i ansiktet & jag såg ingenting 
så resten av dagen ska jag hålla mig inne 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback