2010

nu ligger jag i sängen & är helt utmattad. Antagligen för att jag bara har slappat hela dagen ?

Tänkte förut på hur mycket jag egentligen gjort år 2009.

- Studenten
-körkort
-startat eget företag (salongen)
-skaffat lägenhet

det är bara få av sakerna som hänt under året. Men det är stora händelser som man aldrig kommer glömma.
Underbart att alla dom sakerna är fixade . Nu ska jag bara försöka bygga upp firman ännu mer så nästa vägstop blir väl kanske att förflytta firman till en större salong med förhoppningsvid en kompis vid sidan ? Eller jag vet egentligen inte vad nästa stora sak blir eller när det kommer inträffa , men jag är bara 19 år & har redan hunnit med en hel del.  En sak vet jag säkert & det är att 2010 kommer bli ett toppenår . Ska åka utomlands har jag bestämt, vet inte när & hur ... men jag ska. Jag ska försöka bara leva livet & ingen kan stoppa mig . Jag ska passa på att vara ung när jag väl är det och ta vara på åren.

Hur ska ditt 2010 bli ?

XoXo Issy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback