Avatar

 Först & främst har jag blivit väckt två nätter i rad, av samtal & sms . Dock inte svarat för att jag är mitt uppe i min sömn haha
men dock mycket störande när vissa personer inte vill ge sig. Men jag sov till elva idag & när jag vaknade satte jag mig direkt framför datorn & beställde biljetter till Avatar. hoppas den är så bra som de säger . Har dock fått mycket bra betyg så egentligen ska jag väl inte oroa mig :) Det som känns mest är att den är 2 timmar & 41 minuter . Det märks att det är skaparna av Titanic som gjort denna film , haha . så ikväll bär det av in till Karlstad.

Dagen idag vet jag inte hur den ska utvecklas. Men något bra får det väl bli :) Vet att jag ska börja med en dusch

jag satt och skrev & kollade på avatar-gubben , sen såg jag att mina naglar har samma färg , fy fan va häftigt ! :D nu passar jag in , MOVIE-ANDAN är på topp ;D

 


Kommentarer
Postat av: stina

sjukt bra film :)

2010-01-06 @ 16:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback