bakis ?

Gårkvällen var toppen . Tillbringades only with guys. Haha fan inte lätt att vara ensam en tjej bland galna killar. Vi drog till nöjes iaf , så vi var där inne till tolv eller liknande...Inga fler drinkar för min del , för jag skulle upp dagen efter ;D



IDAG; gick upp halv tio , tog mig en dusch för att vakna till & tränga bort min seghet...
Sen bar det av till Åmål med mami, alicia & bror , han skulle spela match.
Matchen var inte speciellt kul, dom vann lätt , inte spännande för fem öre.
Jag fick köra hem , då var klockan runt halv två , vi drog till pizzerian & jag fick min bakfyllemat ;P
Efter det stack jag & syrran upp till min lägenhet & jag slocknade på en gång , sååå himla skönt . Efter det bar det av ner till affären för fettomys ;)

Nu sitter jag & kollar Johan falk fast jag redan sett alla . Så kan säga att jag välar mellan filmen & datorn.
Blir skapligt tidig kväll idag. Ska bli otroligt mysigt att få krypa ner under täcket & somna.
Imorgon blir det träning med mami vid tio , YEHOW - träna bort allt onyttigt man druckit&käkat i helgen :D

Nu ska jag göra mig klar för sängen , BYE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback