Bikiniiiii


JUST ! igår satt jag & hande otroligt tråkigt . Så jag hamnade inne på många olika online-shoppingar ;) haha
& jag hittade nämligen den här snygga bikinin ! Rosa med pajletter , passar min personlighet perfekt hahah ! Billig var den också . Sen är det himla bra att det går att beställa olika storlekar på över&underdel . 36 på trosorna & 44 på överdelen , haha . Herregud . Så det är himla bra !

Min bikini borde komma i början av nästa vecka . Anledningen till att jag beställde den är för att jag i stort sett vill ha sommar . Jag tycker våren kan komma fortare än snabbast nu ! KOM KOM KOM

Nu ska jag slöa ner mig i soffan ngn halvtimme till sen ska jag lägga mig , imorgon ska jag upp tidigt !
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback