Black and white


ovanligt att jag målar naglarna , nyss var dom vita . Nu är dom svarta , som på bilden. LÄCKERT
Hampus ( min lillebror ) sa till mig igår ;
- Men issa , varför målar du naglarna hela tiden? Igår hade du lila , nu har du vita . Nu får du ta att behålla dom vita eftersom det är vinter. Då ser dom ut som snön.

haha , så nu ska jag passa på att visa honom den nya färgen & fråga vad han tycker om den ; D

gick som sagt till badhuset för att basta imorse , mycket skönt och jag låg där säkerligen i tjugo min . Till slut blev det för varmt & jag gick för att klä mig . Nu har jag lagat mat & sitter & lackar naglarna . Ska snart klä mig lite finare för att sedan dra på "party" hos mami .

mer update sen i guess .

ha det bra :D

XOXO Issy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback