blondie !


God morgon allihop ! Just nu sitter jag med en inpackning i håret & gillar läget . Nyss fixat till det sista med håret. Nämligen så att för inte så längesen så hade jag en mörkbrun "underlugg" (bilden nedan) . men bestämde mig fort för att jag ville ha ljust igen eftersom min utväxt i det mörka syndes som bara den . Kunde inte sätta upp luggen så då var det smartaste att färga tillbaka den . Sen har jag även fixat till så att det håret som var lite guldigare är lika ljust som det andra . Så nu tror jag att jag ska bi nöjd .

Men ni vet... en frisör som kan göra som hon vill med håret , det är farligt ! Eftersom jag har all färg hemma & kan testa på mig så händer det lätt ofta att jag gör det , haha . Men det är väl det som är grejen med att vara frisör också . Det är faktiskt många som kommit fram till mig & frågat mig om jag är frisör , för att de tycker att det syns på mig . Det är kul ! hah .

nej , nu ska jag skölja ur inpackningen , torka håret & sen klä mig för att gå ner & sola . Tar en bild på håret så ni får se före , med brunt & efter :)


verkligen ingen snygg bild, men den bruna färgen syns bäst här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback