Började dagen med träning

 SKÅÅÅÅL GOTT FOLK , ikväll blir det andra bullar !

Dagen började med att jag stack iväg & tränade, efter det gick jag upp för att kolla på lillebror ett tag när jag spelade badminton, han är superduktig :) Nu är jag hemma igen & funderar på i vilken ordning jag ska göra allt idag , haha . Svårt det där !  Sitter & kollar på tv & alla ser så himla bruna ut , även fast jag solade ett tag igår så känner jag mig inte brun  menmen det får duga ;D

Kanske borde hoppa in i duschen nu , tror nämligen att vi ska börja rätt tidigt idag . Jonas & Dennis ska börja redan vid två , får väl se hur det går för dom ikväll ;) haha



Nej , nu ska jag göra något nyttigt . hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback