brick by boring brick


klockan är redan två & jag har inte gjort ett enda dugg än så länge . vet inte hur tiden kan gå så fort bara . Vaknade runt elva & har strosat omkring för det mesta , haha . Nu tänkte jag bädda sängen , borsta gaddarna & sticka ut för en lång promenad , bränna bort det jag käkade igår , ajajaj . ! Saken är den att jag inte vet vad jag ska sätta på mig , det är inte så kallt nu så om jag packar på mig för mycket kläder kommer jag svettas bort , men det är väl bra egentligen att svettas lite , då bränner det ju mer ;D

En sak är säker , den här söndagen ska inte bara slöas bort !

Sitter & lyssnar på paramore , otroligt bra grupp ! nu drar jag ! Ha det bra alla läsare :)

XoXo issy


Kommentarer
Postat av: Anonym

verkar besatt

2010-01-17 @ 14:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback