Dåliga drömmar..

 .... somnade i soffan efter allt tvättande. jag drömde ett par mardrömmar & det va inte kul alls !  Men när man har mardrömmar har jag hört att man ska fortsätta tänka sig drömmen & fantisera ut ett bra slut. Men jag säga att jag inte tänkte på det för fem öre när jag vaknade upp i panik & nästan gråten i halsen. Inte kul alls när man har en sådan dröm . Men som sagt , its just a dream & tur är väl det ?

idag är det inte mycket mer som händer faktiskt + att jag kommer inte kunna somna ikväll , antagligen . Men ska verkligen tvinga mig själv för jag orkar inte vända mer på dygnet än vad jag gjort. Så nu är det tillbaka till verkligheten igen:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback